GOD

Satt och spelade lite dataspel då tanken slog mig, bloggen. 20 minuter efter min vältänkta tanke så klicka jag in på internet och tittade på Joel Stoors profil och fann denna bild som förövrigt är HELT SJUKT EPIC HAHAHA :D

(OBS: Det är inte Joel på bilden )



Som vissa säkert sett så lägger jag ju ut ett antal bilder här och helt random fick jag en till bild ( tror det var igår ) från Johan Sjöström, och den ska hedras med att läggas ut här. Han gillar rap och texter så jag skrev ett litet citat lite halvrandom och 5timmar senare fick jag min bild ( som jag förövrigt inte bett om men jag vart helt klart ett snäpp lyckligare! )

Johan Sjöströms krymma bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0