Nu är jag tillbaka igen.

Jag steg upp nio, tog mig till skolan och stegade in på matten. Styrde upp mitt genialiska matteminne och började göra tal. Timman gick och det vart rast och lunch. Efter lunchen sjukskrev jag mig och stegade till mitt skåp för att sticka hem. Jag orkade inte vara kvar. JAG VILLE HA HELG! ( Ja vi är lediga imorgon / idag för vissa ;) ) alltså lediga fredag ;)













Här sitter jag nu som en annan galning

Kärlek till failade bilder!







IMORGON OCH I HELGEN STICKER JAG TILL PITEÅ :D TILL DOM ARMA KRAKARNA TOBIAS OCH JONATHAN :D!
Där bjuds det på skratt och sociala timmar. Förra gången jag var där ( alltså förra vintern ) var nog en av mina roligaste stunder sen jag fyllde 15. Jag skojjar inte! ;)
Sen lygande babianen

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0