ScheiBe

Ich liebe Lady Gaga!

Long time no see kan man väl säga. Har inga ursäkter, jag är bara värdelös på att uppdatera men bättre nån gång än aldrig eller hur?

Idag vaknade jag 09:36 och hoppade upp ur sängen och i mina kläder samt på min cykel till skolan. Vi donade runt på nordanå och bestämde platser till våran smurfdag. Smurfdag? Nämen det låter ju helflummigt! Jag och min klass ska anordna en smurfdag med aktiviteter åt en klass 7-8åringar! Kommer bli spännande. Nu får man visa nerverna!


Croffes tänder - Nigga<3

Efter skolan vart det middag. Morsan drog till med hemmagjorda fetaostbiffar och pommes! Sedan tog jag mig en springtur till gymmet där jag träffade Tim Nilsson ( Kortmästaren ) och vi tränade kondition,mage,bröst och biceps. Det var en riktig genomkörare och jag är helt genomkörd! Efteråt tog jag på mig ryggan och löpte till parkbron där jag fick sällskap av Emmagj som jag följde till gamla slakteriet sedan bar det av hem igen och nu sitter jag här. I kalsonger, med varma mackor i magen och ett leende på läpparna för en gångs skull!

Ha de gott :)!

Kommentarer
Postat av: Emma

emmaaaaaaaaaaaa:]<3

2011-05-27 @ 17:26:02
URL: http://emmagjohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Blogga nu Jesper:)

2011-07-26 @ 00:20:12
URL: http://fridaajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0